en sen konversation

Bängman- Men det är ju en vettig kanal som sänder Innebandy... Misslyckade hockey spelare...

Aj vi skuter med en boll som väger 5 gram som gör ont att få på sig så vår målvakt har skydd på sig...

Sen har vi en 50 cm hög sarg runt planen så inte så inte någon huligan försöker rulla in en pingisboll på planen som vi kan ramla och stuka foten på....

På tal om pingis vem fan sitter bakis på en söndag och kollar på en boll mer osynlig än en bandy bol åka fram och tillbaka och avslutas med att man kramas med domare och tränaren i sina 70-tals korta shorts

 

Hoppspark- Du är störd


Bängman- Hockey får dem iaf slåss även fast jag aldrig förstått mig på varför dom slänger klubborna när dom slåss, eller varför damer utför sport.. visst dans eller konstsim som ingen bryr sig om bortsett från vältränade tjejer i miniatyr kläder som rör sig... Sen när vi ändå snackar dam "sport" så va Frederik " Femenist" Reinfeldt i min skola och höll tal om jämstäldhet och lika löner... Kan vi inte sätta in en pissoar i damtoan och låta moderaterna ha tjej kvällar och baka muffins och kolla britnie Spears filmer eller annat vettigt

 

Hoppspark- Jo det tycker jag, jävla horor

 

Bängman- dem har suttit i den där jävla parlamentet å tjänat skatte pengar men va fan hände med att sänka åldersgränsen på systemet. NEj Diktatur ska det vara och Milton får min röst sen kan den där jävla jämstäldhets ministern bli jämställd och låta alla killar få trycka henne och spotta på henne och sjönga sjörövar fabbe farfars far



Kommentarer
Postat av: Jeppe

hurru . snacka inte skit om innebandy ;)

2009-12-11 @ 09:15:36
Postat av: jossan

hahaha erik..

2009-12-11 @ 13:37:11
Postat av: jooani

ni har den enda värda bloggen att läsa :)

2009-12-13 @ 02:10:17
Postat av: sss

hahaha

2009-12-13 @ 14:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0